کلیدواژه:

بازاریابی الکترونیکی

تعداد اسناد علمی: 151

بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر بازاریابی الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت بازارگستر پگاه منطقه سه جنوب کشور)

دانشجو: سمیه کشاورزقاسمی ، استاد مشاور: اشرف رحیمیان ، استاد راهنما: محمدرضا مشایخ ،
پایان‌نامه: دولتی - دانشگاه پیام نور (وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری) - دانشگاه پیام نور استان البرز - مرکز پیام نور کرج - 1396 - [کارشناسی ارشد]

بررسی رابطه بین تفکر استراتزیک و بازاریابی الکترونیکی مورد مطالعه راه آهن ج.ا.ا

استاد راهنما: محمد محمودی میمند ، استاد مشاور: محمدرضا مشایخ ، دانشجو: مصطفی روشنایی ده ،
پایان‌نامه: دولتی - دانشگاه پیام نور (وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری) - دانشگاه پیام نور استان تهران - دانشکده مدیریت و حسابداری - 1396 - [کارشناسی ارشد]

بررسی رابطه بازاریابی الکترونیکی و فروش در شرکت هلدینگ دلند

مقاله کنفرانس: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی - 1396
کلیدواژه های هم استفاده
روند پژوهش در سال های مختلف
نوع سند
مقاله کنفرانس (105)
پایان‌نامه (27)
مقاله نشریه (19)
محل نشر
چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (5)
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارافرینی و توسعه اقتصادی (3)
همایش ملی رهیافت های علمی در صنعت طلای سبز، پسته (3)
هوش مصنوعی و ابزاردقیق (3)
چهارمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری (3)
کنفرانس فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی (3)
اقتصاد و تجارت نوین (2)
اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و بازیابی اطلاعات (2)
اولین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار (2)
اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (2)
رویدادهای علمی مرتبط
telegram instagram درباره قوانین و مقررات تماس با ما حامیان ما اطلاع رسانی کنفرانس ها تبلیغات