کلیدواژه:

بازاریابی الکترونیکی

تعداد اسناد علمی: 155

توسعه بازاریابی الکترونیکی دانش محور

مقاله کنفرانس: سومین کنفرانس ملی فناوری در مهندسی برق و کامپیوتر - 1397

بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر بازاریابی الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت بازارگستر پگاه منطقه سه جنوب کشور)

استاد راهنما: محمدرضا مشایخ ، استاد مشاور: اشرف رحیمیان ، دانشجو: سمیه کشاورزقاسمی ،
پایان‌نامه: دولتی - دانشگاه پیام نور (وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری) - دانشگاه پیام نور استان البرز - مرکز پیام نور کرج - 1396 - [کارشناسی ارشد]

بررسی رابطه بین تفکر استراتزیک و بازاریابی الکترونیکی مورد مطالعه راه آهن ج.ا.ا

استاد راهنما: محمد محمودی میمند ، استاد مشاور: محمدرضا مشایخ ، دانشجو: مصطفی روشنایی ده ،
پایان‌نامه: دولتی - دانشگاه پیام نور (وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری) - دانشگاه پیام نور استان تهران - دانشکده مدیریت و حسابداری - 1396 - [کارشناسی ارشد]
کلیدواژه های هم استفاده
روند پژوهش در سال های مختلف
نوع سند
مقاله کنفرانس (109)
پایان‌نامه (27)
مقاله نشریه (19)
محل نشر
چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری (5)
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارافرینی و توسعه اقتصادی (3)
همایش ملی رهیافت های علمی در صنعت طلای سبز، پسته (3)
هوش مصنوعی و ابزاردقیق (3)
چهارمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری (3)
کنفرانس فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی (3)
اقتصاد و تجارت نوین (2)
اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و بازیابی اطلاعات (2)
اولین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار (2)
اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (2)
telegram instagram درباره قوانین و مقررات تماس با ما حامیان ما اطلاع رسانی کنفرانس ها تبلیغات